Tüm Türkiye'ye Ücretsiz Kargo Fırsatıyla Siparişini Oluştur!
Siparişiniz 7-10 iş günü içerisinde kargoda! 📦
Tüm Türkiye'ye Ücretsiz Kargo Fırsatıyla Siparişini Oluştur!
Siparişiniz 7-10 iş günü içerisinde kargoda! 📦

ÖN BİLGİLENDİRME

1-İşbu Ön Bilgilendirme Formu, “…….” Web sitemiz üzerinden vermekte olduğunuz sipariş konusu mal/hizmetlerin ("Ürün/Ürünler") nitelikleri, satışı ve teslimi ile ilgili olarak, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca sizleri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmiştir.

2- Tüketici olarak, ……… web sitemiz üzerinden vermekte olduğunuz sipariş için, işbu formu okuyup kabul etmeniz ve sonrasında Mesafeleri Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine göre hazırlanan Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması gerekmektedir.

3-Eyüpspor İletişim Bilgileri:

-Unvan

-Adres

-Müşteri Hizmetleri

-E-posta

-Mersis No

4-Cayma Hakkı:

-Tüketicinin Ürün'ü teslim aldığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Siparişten-Sözleşme ‘den cayma hakkı vardır.

Ancak şu mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, kanunen cayma hakkı yoktur;

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Alıcının istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Ürünün tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

-Kanunen cayma hakkı olan hallerde, cayma süresi içinde mal, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmadığı için meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği Tüketici sorumlu olup bu sebeple Tüketici, Ürün'e ilişkin cayma hakkını kaybedebileceği gibi, ihtiyaren kabul ettiğimiz takdirde Ürün bedelinden değişiklik / bozulma kadar indirim yapmak hakkımız vardır.

-Cayma halinde ilgili Ürün'ün, cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yöneltilmesinden itibaren azami on (10) gün içerisinde, giderleri Tüketiciye ait olmak üzere yukarıdaki adresimize veya yetkilendireceğimiz 3. Bir kişiye gönderilmesi zorunludur.

-Cayma hususundaki yazılı bildirim yukarıdaki iletişim adresimize veya faks, telefon veya elektronik posta adresine gönderilebilir. Bu hakkın kullanılması halinde, anılan bildirimin yanı sıra Ürün'ün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile (vergi mevzuatı uyarınca) fatura aslının iadesi, faturası kurumlar adına düzenlenen Ürün iadelerinde iade faturası kesilmesi, ayrıca iade edilecek Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.

-Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici cayma hakkını kaybeder.

-Yukarıdaki belirtilen gereklerin Tüketici tarafından süresinde ve usulünce yerine getirilmesi kaydı ile cayma bildiriminin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürün'ün teslim masrafları, Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde Tüketiciye iade edilir.

-İnternet Sitemizde işlem güvenliği, bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve ticari elektronik iletişimler ile ilgili hususlarda geçerli cari kurallar-şartlar aşağıda bilginize sunulmuştur.

-Tüketici dilediği her zaman bu konularda belirtilen iletişim araçları ile Satıcıya ulaşarak danışabilir.

5-Diğer Bilgilendirmeler:

-Sözleşme konusu Ürün, yasal 30 günlük süre aşılmamak koşulu ile Tüketicinin bildirdiği yukarıdaki adresteki üçüncü kişi/kuruluşa aşağıda belirtilen esaslarda teslim edilir. Stoklarda olan Ürünler, sipariş tarihinden itibaren, en geç 5 (beş) iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

-Tüketici tarafından sipariş esnasında bildirilen kişi ve adrese teslim edilmek üzere kargo firmasına verilir. Kargo Firmaları, Satıcıdan teslim aldığı gönderileri, uzaklıklarına göre değişmekle birlikte normal şartlar altında yurt içinde ortalama 3 (üç) iş günü içerisinde tüketicilere ulaştırmaktadır.

-Kargo ücreti Tüketici’ye aittir. Yurt dışı gönderimlerinde de oluşabilecek vergi ve sair masraflar Tüketici’ye aittir.

-Ürünlerin teslimatı anında Tüketicinin adresinde bizatihi bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda Satıcı, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip ve temin etmek Tüketicinin sorumluluğundadır. Ürün, Tüketiciden başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, bu kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

- Tüketicinin Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun Satıcıya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de Tüketiciye aittir. Ürün'ü teslim alacak her kişi, teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde Ürün'ü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde Satıcı herhangi bir sorumluluk kabul etmeyecektir.

-Tüketicinin Ürün'ü teslim almadan önce masraflar dâhil satış bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli Satıcıya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde SATICI, tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir.

-Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini Satıcıya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde Tüketici tarafından Satıcıya iade edilir. Ürün bedelinin ödenmemesi Tüketicinin Banka'ya talimatından veya itirazından yahut bir kusurundan veya ihmalinden kaynaklanıyor ise kargo masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır. Satıcının iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dâhil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her halükârda saklıdır.

-Tereddüte mahal vermemek bakımından; Tüketicinin satış bedelini, bankalardan (finansman kuruluşları dâhil) sahip olduğu kredi kartı, taksit kart v.b. ile ödediği hallerde, bu kartların tanıdığı tüm imkânlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkânlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve Satıcının bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değil; peşin satıştır. Satıcının kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dâhil) ilgili mevzuat çerçevesinde mevcut ve saklıdır. Tüketicinin temerrüdü durumunda yürürlükteki kanunların öngördüğü şekilde aylık oranda temerrüt faizi tatbik edilir.

-Ürün'ün yasal azami süre olan 30 gün içinde Tüketiciye teslimi zamanında teslimdir. Normal satış/teslimat koşulları dışındaki olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak Tüketiciyi mevcut iletişim bilgilerinden ulaşarak haberdar eder. Bu durumda Tüketici siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sona erene kadar bekleyebilir.

-SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde Tüketiciyi açık biçimde ve aynı araçlardan biri ile bilgilendirerek sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz konusu onayı verip vermemekte her bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.

- Sözleşme ve kanuna uygun caymalar dâhil sipariş iptallerinde ve Sözleşme fesihlerinde, Ürün bedeli tahsil edilmiş ise, bu bedel azami on dört (14) gün içinde, Ürün bedelini ödediği araca uygun bir şekilde Tüketiciye iade edilir. Örneğin kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de Tüketici kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin Tüketici tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin Satıcı tarafından yapılmasında sonra Tüketici hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, bu tür inisiyatifi dışındaki nedenlerden kaynaklı olası gecikmeler için Satıcı herhangi bir şekilde sorumlu değildir (bankaların iadeyi Tüketici hesabına yansıtma işlemleri genellikle üç haftayı bulabilmektedir).

Satıcının Tüketiciye iade edilecek bedel için, Sözleşme ve kanundan doğan mahsup, indirim ve tenzilat hakları vardır ve saklıdır. Sözleşme'nin Satıcının edimini ifa etmemesinden ötürü Tüketici tarafından feshedildiği hallere ilişkin Tüketici kanuni hakları da mevcut ve geçerlidir.

Tüketici Ürün ve satışla ilgili talep ve şikâyetlerini, yukarıda belirtilmiş iletişim kanallarından ulaşarak, sözlü veya yazılı şekilde Satıcıya bildirebilir. Satıcı olarak Tüketici müşterilerimizin haklı talep şikâyetleri ile her türlü başvurularını karşılamaktan memnuniyet duyarız. Bu şekilde bir çözüme bağlanması mümkün olmadığı takdirde Tüketici dilerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca her yıl belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde, kendisinin veya Satıcının yerleşim yerindeki (ikametgâhının bulunduğu yerdeki) İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri ‘ne ve sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilir.